reklama

Vraj je taká doba. Plná slov bez významu.

Troška sarkazmu a možno aj pravdy v krátkom článku. O slove, ktoré pozná každý a pritom často nechápeme jeho význam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Občas sa mi nechce veriť tomu, čo vidím okolo seba. Zlo, závisť, faloš, nenávisť a dalo by sa menovať ešte kvantum ďalších negatívnych slov. Dobro, pravda, podpora, pomoc. Ó, aké ušľachtilé to slová. Zrazu neznamenajú nič. Len zopár bezvýznamných písmen. Zamysleli ste sa niekedy, koľkokrát ste povedali jedno obyčajné "ďakujem"? A čo pozdrav "dobrý deň" alebo len jednoduchý úsmev venovaný neznámemu človeku? Nič. Z ľudí sa pomaly, ale isto stráca cit, pochopenie a hlavne láska. 

 L.Á.S.K.A. Päť písmen. Dve samohlásky a tri spoluhlásky. Opäť len slovo. Väčšina z nás, si pri ňom predstaví mladý pár sediaci na lavičke v objatí, plus nejaká tá pusa či úsmev. A potom čo? "Vieš čo mojko, neklape nám to." O dva dni, už milá slečna, zverejní na sociálnych sieťach fotky s iným. A bola to taká láska, skoro až na svadbu. Chvalabohu, žiadna sa nekonala. Fajn, pokračujme ďalej. Alkohol - metla ľudstva, vždy pomotá aj najviac "zaláskovaných". Vraj to robia len muži, keď sú opití. Omyl! No, a prejdime rovno k manželstvám. Štyri hádky za sebou, znamenajú krízu manželstva. Päť rokov spolu, s chodením a zásnubami osem. Hrdličky, prečo ste sa brali keď vám to neklape? Ale čo už, taká je doba! Moji starí rodičia, z otcovej a matkinej strany sa brali z donútenia a vydržali spolu viac ako päťdesiat rokov. Paradoxom boli slzy na pohrebe, v prípade jednej aj druhej starej matky. To preto, lebo taká bola doba? Dnes máme všetci na výber s kým môžeme žiť, rodičia nám už neprikazujú vziať si toho alebo tú, lebo majú doma kone, kravy, svine a neviem čo ešte. Tam tá láska nebola, ale vznikol aspoň cit. Dnes všetko začína ako veľká láska, ale cit umiera ako prvý. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Niekto isto bude súhlasiť, niekto možno nie. Treba však občas zhodiť ružové okuliare a pozerať sa na svet, v ktorom žijeme trochu realisticky. Na druhú stranu nikto nie je šťastný, keď je sám. Preto hľadajte skutočnú lásku, aby ste mohli vyvrátiť to známe tvrdenie: "Taká je doba!" A nerobte z nej len slovo, ale niečo skutočné, jedinečné, niečo dlhotrvajúce bez záručnej doby.

Michaela Lobotková

Michaela Lobotková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len obyčajný človek, ktorý sa snaží myslieť pozitívne. Nesúdim, lebo viem aké je byť posudzovaný. Som žena, s dušou dievčaťa, ale otec vraví, že občas som ako fagan. Vždy si vypočujem názor druhého i keď s ním nemusím súhlasiť. Pravda je aj tak vždy niekde uprostred. Mám rada ľudí a cením si názory starších. Jediné čo mi vždy chýbalo je čas. Čas je najdrahšou položkou v mojom živote a je veľkou škodou, že sa občas nedá kúpiť. Rada trávim chvíle s priateľmi a rodinou, ale najväčšou vášňou pre mňa sú knihy. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu