reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Lobotková

Michaela Lobotková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len obyčajný človek, ktorý sa snaží myslieť pozitívne. Nesúdim, lebo viem aké je byť posudzovaný. Som žena, s dušou dievčaťa, ale otec vraví, že občas som ako fagan. Vždy si vypočujem názor druhého i keď s ním nemusím súhlasiť. Pravda je aj tak vždy niekde uprostred. Mám rada ľudí a cením si názory starších. Jediné čo mi vždy chýbalo je čas. Čas je najdrahšou položkou v mojom živote a je veľkou škodou, že sa občas nedá kúpiť. Rada trávim chvíle s priateľmi a rodinou, ale najväčšou vášňou pre mňa sú knihy. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Vraj je taká doba. Plná slov bez významu.

Michaela Lobotková

Vraj je taká doba. Plná slov bez významu.

Troška sarkazmu a možno aj pravdy v krátkom článku. O slove, ktoré pozná každý a pritom často nechápeme jeho význam.

  • 10. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu